suan genel olarak hastane ücreti 36 bin. İste gonalf meriofert falan derken onlarda 15-20 bin civarı tutuyor. Embriyo dondurma ucreti 10 bin civarı. Olmazsa ikinci transfer ücreti 18.500 ilaçlar haric ona da 5 8 bin civarı gidiyor. Tabi diyelim histerospi yada ek vitamin falan kisiye göre tedavi de gerekirse ucret daha da artıyor.
Tabi pozitif aldıktan snra da ilaçlara devam onlar ortalama ne kadar bilgim yok. Ocak ayında gelen zamla beraber bu sekilde oldu ama Temmuz da tekrar zam gelinicegi söylenildi.