Hamileyimm ben 65le hamile kaldım 78 le doğuma girdim sezeryan olmuştum 3. Gün eve geldiğimde 69 kiloydum sonra kalan da gitti. Şimdi ikinci hamileliğim gene 65 le kaldım 26 haftalık 75im bakalım kacla gidicem doğuma. Bunda riskli gebelik geçiriyorum hep yattigim için çok aldım sanırım sağlıkla alalım da kucağımıza kilo veriliyor