Merhaba hanımlar çok fazla duyulmamış Güzel erkek isimleri önerebilir misinizz 🦋
Anneoluyorummm1 ben utku ismini çok beğeniyorum ama eşim istemedi size fikir olur belki :)
Anneoluyorummm1 Pars adını vereceğiz
Anneoluyorummm1 Arden koyacağız inşallah 🙏☺️
Oğlum olursa miran yağız koyacağım 🥰
Henuz kesin degil ama kiz gibi diyorlar bebegime erkek olsaydi Zaman koyacaktim adini
Tayfun koyacağım bende ama yanına koysakmı ya da ne koysak bulamadık daha
Bizimde erkek bebişimiz olacak ve ismini sancak koymayı düşünüyorum ☺️