Anneoluyorummm1 Merhaba anneler 🦋 12+3 bugün doktorum erkek dedi çıkıntıyı gördüm dedi. Bu haftada erkek denilip kızı olan var mı? 😇fazla heyecanlıyız💫
Gulcan0511- Anneoluyorummm1 banada tam 12 de erkege benzıyo dedı 14 te bizede gozterdı pipiyi 🤭😇 ultrason resmi varmı orasıyla alakalı doktorlar verıo bazen
Gamze_cnky Anneoluyorummm1 hayırlısı olsun inşallah devlet mi söyledi ben de yarın 12+3 randevum var😃
G_Ulzeki Anneoluyorummm1 bana hiç bir şey demedi dahi erken bir şey diyipte sizi husurana uğratammam.dedi