Busraakay_26 kesinlikle katılıyorum. Ne değişik insanlarız değil mi cenazede ikram düşünüyoruz doğumda ikram düşünüyoruz. Oysa gelecek olan bunun için gelmemeli ve lafını etmemeli. Ama öyle insanlar var ki bunun lafını edecek bizler de hazırlık düşünüyoruz. Bende hiç bişey hazırlamamıştım. Gelen çayını kahvesini içti gitti.