Merhaba arkadaşlar. 20+3 günlük gebeyim kontrollerim testlerim vs hep devlet hastanesinde yaptırıyorum. En son 18 haftalıkken gittim kontrole ve detaylı ultrason zamanı geldi randevu almayı unutma dedi fakat perinatoloji bölümünden mi alınacak yoksa normal poliklinik mi bakıyor onu sormayı unuttum. Bilginiz var mı? (MHRSde hep not düşülmüş detaylı ultrason yapılmaz, riskli gebeliklere bakılır diye)