Maras46konya-00 Ayakları yukarda galiba kız olabilir benim ilk ultrason da öyle ayakları yukarda ikincisinde doktor tahmin yaptı kız olabilir dedi
2609nrgl -mommm98 hangi doktora gidiyorsunuz acaba bende devlette bi doktor arıyorum da Erol bey vardı aradım ama göremediler oyle bi doktor gitti sanırım
-mommm98 2609nrgl ilk kez gittim acikcasi çok hızlı konuşuyor bilgi açısından çok iyi oradaki doktorlardan daha farklı makinasi dediler ondan dolayı ona gittim ilgisi güzel
2609nrgl -mommm98 anladım ben daha önce orda başka bi kadın doktora gitmiştim ağlayarak çıkmıştım o yüzden bi sormak istedim