Nazligenc Günaydın kızlar. 4 aylık hamileyim kullandığınız vitaminler markaları neler yazar mısınız? D vitaminine başladım. Magnezyum çinko kalsiyum önerileri açığım
gulsahklkn Nazligenc Magnezyum olarak Magosit kullanıyorum, D vitamini haftada 2 kez Coledan D3 kapsül alıyorum, Multivitamin olarakta Elenatal 2 kullanıyorum çok memnunum hepsinden 😊
Ao526- Nazligenc Doktorum ımom omega vitamini verdi, hamilelik sonuna kadar kullan dedi. 2 farklı modeli var hamileler için olanda hamile göbek resmi var kutusunda 😂 onun içinde daha fazla vitamin - mineral var
Kubraaaahh Nazligenc bence bu konuları doktorunuzla konuşmalısınız sonuçta sizi ve vücudunuza gerekenleri en iyi o bilir