Kayseriliyim ama Şuan Kayseri’de yaşamıyorum ilk bebeğimi hüma hastanesinde dünyaya getirdim. Tüm kontrolleri orada yaptırdım hiç bir sıkıntı yok dendi doğuma kadar sancıyla hastaneye gittim doğum için bebeğin kalp atışları yavaş normal doğum olamaz diye sezeryana aldılar. Sonra benim engelli bi bebeğim oldu varlığına elhamdulillah asla şikayet etmedim ama Şuan 10 yaşında hala konuşmaya başlamadı ve 2-3 yıldır yürüyor. Bilmiyorum düzgün ilgilenmediler mi doğum esnasında mı bişe oldu yoksa başka bişe mi var ama ben hüma yı o yüzden pek sevmem tavsiye de etmem. Doktorum Hülya Koç tu ordamı bilmiyorum ama en azından ona gitmeyin