Salis48 dokmecikolata isimli bir instgram sayfasından kızım için isme özel çikolata yaptırdık fakat gelen çikolata kabının baskısında problem ve kabarcıklar vardı. Hemen aynı gün iletişime geçtik ilgili arkadaş size ulaşacak deyip bizi 1 hafta oyaladılar. Tekrar yazdığımızda size ulaşacaz denildi. Resmen oyaladılar bizi. Hiç resimlerde görüldüğü gibi değil soluk baskı ayrıca. Metal bir kutunun üzerine sticker şeklinde yapıştırılmış gönderilmiş. Ben yandım siz yanmayın kızlar uyarım olsun paranıza yazık etmeyin. Hesabın Instagram ismi; “dokmecikolata”. Şikayetimvar.com sayfasınada konu başlığı açtım asla önermiyorum mağdur olmak istemiyorsanız dikkat edin
alya00 Bende luna çikolatadan aldım geldi . Ama çikolata kalitesini hiç beğenmedim. Baskı renkleri soluk soluk
Ruya_burcu45 Hacı şerifin kaliteli oluyor çikolatası, o da metal kutu yapıyor İnternet sitesinde. Nişanimda yaptırmıştım, tavsiye ederim