ebrutarhan Merhaba bayanlar aranızda gebeyken nioli yağı kullanan oldu mu doktor gebelere tavsiye eder mi edilirse hangi aylar ne zaman ve nasıl kullanılır bi bilgisi olan varsa yazabilir mi
alya00 ebrutarhan ben kullandım faydasını görmedim. Umarım siz görürsünüz. İç çamaşırına 2-3 damla damlatıyorsun .her gün çamaşır değiştir. 1 hafta düzenli kullandım çok dikkat ettim ama yok🤷🏻♀️