haticeerikci yaklaşık 2 hafta öncesine kadar doymyan ben bu günlerde 2 öğün anca yiyorum iştahım kapandı.. sizde de oluyormu sebebi nedir bu durum normalmidir
Nrcn91 Bende 15+2 bu sıralar öyleyim iştahım azaldı gibi . Dönem dönem olur normaldir diye düsünüyorum