Nevsevmom Ayın 6sında olmam lazımdı bende 4ünde test yaptım eşimin doğum günüydü çıkarsa süpriz yaparım dedim çıkmadı tek çizgiydi sahurdan sonra yapmıştım demekki yok dedim şimdide üstünden 4 gün geçti var mı acaba test almaya da gidemedim
Simge_celen_ozyildiz_ Nevsevmom idrar da bildiğim kadarıyla 15 gün sonrasında belli oluyor kan testi en doğrusunu verir kan ver bence 😊
OzGus Nevsevmom Ya da garanti olsun derseniz erken gebelik testi alın aczaneden yüzde doksandokuz doğru sonuç veriyor 3. Gün gecikmemde net çizgi çıkardı bende
Nevsevmom Sevimlianne_adayi çıkardı diyorum sanki iki gün önceden herkes adetten önce öğreniyor ya burda😂 çok su içiyorum oruçta ondan mı çıkmadı kafamda deli sorular😂
Mihrimahvuslat Nevsevmom geç döllenme olabiliyor bazen herkesin öyle olacak diye bir kural yok inşallah güzel sonuçlar alırsın 🤲🏻🥰
Hilalina Nevsevmom bende 4. Gün test yapmıştım duramayip 2. Çizgi silik Bi şekilde çıkmıştı kan da da değer düşük çıkmıştı yeni olduğu için denemeye değer
Bernakrc1 Nevsevmom benimde 6 sında olmam gerekiyordu olmadım biraz önce test yaptım nagatif bu ay çoğu kişinin geçikmiş sanırsam oruçlardan dolayı
Dark_swarm21 Bernakrc1 canım bende aynı durumdayım 6 sında olması lazım olmadı testler negatif birazdan doktora gitcem bakalım ben klomen kullandım bu ay gecikmeyi ona bağlıyorum