Merveozenkayhan Busgnc sizin veya bebeğinizin ev tozu akarına filan alerjisi olursa ki umarım olmaz bu nem cihazları daha beter ediyor bence doktorunuza sorabilirsiniz almadan önce. Benim doktorum asla kullanmamı beni çok kötü etkileyeceğini söylemişti
Bebegimizolsun prematureannesi_ Cayvarmiya Hangi modeli acaba birde yeterli geliyor mu güzel mi bende alacağımda
prematureannesi_ Bebegimizolsun https://ty.gl/my9gvtjf5x https://ty.gl/fxdooxzill Bu ikisi canım birini civilden indirimden aldım diğerini e bebekte kiwi almıştım hiç beğenmedim aynı markanın farklısını almıştım. Ama ben en çok şu kafasında farklı rengi var ya ondan memnunum o yana doğru üflüyor dijital ekranlı havaya doğru olduğu yer su oluyor.
Kalendermesrep Dyson Humidify Formaldehyde aldık ama yavaş nemlendiriyor gibi geliyor bana. Diğerleriyle kıyaslama şansım olmadı odanın neminin artması icin epeyce uzun süre çalıştırıyoruz. Diğerleri hemen nemlendiriyor mu acaba.
Bebegimizolsun prematureannesi_ anladım canım bende bu marka düşünüyorum o yüzden sordum teşekkür ederim prematureannesi_ prematureannesi_
prematureannesi_ Bebegimizolsun evet güzel marka 2 tane tercih ettim bu yüzden 2 çocuk olunca farklı odalarda kullanmak için.
elifsen Nimo Oda Nemlendirici aldım, e bebekten. 550 tl çok çok memnunum. bazıları yerleri ıslatır ama bu çok güzel. pahalı ürünlere gerek yok