aleeyllz12 Merhaba annişler bizim şu an 4.ayımız dolmak üzere 🫣 Karnımda çatlak oluşumunu azaltmak istiyorum ve bu yüzden krem yada yağ kullanmaya başlamayı düşünüyorum. Belki geç bile kalmışımdır 😂 Sizlerin kullandığı faydasını gördüğü şeyler var mı 💃💃
Tugcedmr_cn aleeyllz12 bio oil kantaron ve kakao yağı kullandım göğsüm harita gibi çatlak patlak oldu bu hafta da karnımda 2-3 çatlak gördüm bence yağlar işe yaramıyor her türlü vücut yapısına göre çatlıyorsun 29. Haftadayım
Nepenthe aleeyllz12 lierac ve bio oil kullandım ama bi işe yaramıyor 32.haftadayım çatlamaya başladı göbeğim öncesinde de bacaklarım çatladı
mucizem___ aleeyllz12 yaglar sadece yumuşatıyor catlaksa kacınılmaz eger vucudunuz kilo almaya müsaitse genişledikce catlar
Bircandeniz Tugcedmr_cn @aleeyllz12 bende bio-oil ve kantaron yağı kullandım sıfır çatlağım var hatta kilo alıp vermeden kaynaklı olanlar bile gitti. Ama bol su ve yürüyüşle desteklemen lazım yağları
aleeyllz12 Bircandeniz Valla canım günde 4 lt su içiyorum ısmdkgmeod utanmasam boynuma damacana asıp gezerim. Şu an öyle bir sorunum yok çok şükür bakalım iler de ne olucak