Nepenthe Sarıyerde ki çayırbaşı hamidiye etfal devlet hastanesini kesinlikle öneririm.. Ben özel takipliydim ilk doğumumuda özelde yapmıştım kadın doğumun özel hastanede olması taraftarı olan bi insandım.. Devlet hastaneleri insanların yuzune bakmıyordu ilgi yoktu ama taa ki tesadüfen bu hastaneye gidene kadar. 2. Hamileliğimdede özele gittim ilk 6 ay sonra eltim sayesinde bu hastaneye gidince dedim ben o kadar deli paraları boşa veriyorum aynı ilgi alaka burdada var.. şimdi 34+3 deyim özelde illgileilmediği kadar cok ilgileniyorlar bi çok tanıdıgımda orda doğum yaptı herkes cok memnun..