gulsahyukksel Kızlar benim günüm 6+2 dün akşamdan beri ufak bir iki damla kahverengi leke geliyor. 4 ay önce düşük yapmıştım sizce yerleşme kanaması mı? Randevumu erkene çektim nolur nolmaz diye
Sahdormommy gulsahyukksel Geçmiş olsun canım bu lekelenmeler herkezde farklılık gösterebiliyor ben de de lekelenmeler olmuştu kese etrafında kanama var denildi ilaca başlanıldı ihmal etmeyin bir an önce gidin derim
Agg0207 gulsahyukksel canım randevu tarihine kadar doktorunuu arayıp bilgi vermelisin düşük tehditi olabilir gebelikte normal değil çünkü bu durum ilaca baslatiyorlar
Beyzasrkya22 Sahdormommy bende kanama olmuştu hastaneye gittim ilaç kullandım kanamam durdu ama kahverengi akıntım devam ediyor neden ki
gulsahyukksel Agg0207 doktora gittim yerleşme kanaması olduğunu hiçbir risk olmadığını söyledi çok şükür🥰
Sahdormommy Beyzasrkya22 sure uzayabilir canım bendede gelmeye devam ediyor azaldı tabi ama hala geliyor yinede sabırla bekliyorum
Beyzasrkya22 Sahdormommy anladım kuzum insan korkuyor böyle birsey olunca korkulacak bisey yoktur insallah 🙏🥺
Sahdormommy Beyzasrkya22 k Korkmadım değil ben de elimden geldiğince dikkat ediyorum ama hayırlısıyla bir şey olmaz İNŞALLAH korkma tatlım