zeytin_ hamile olduğumu adet olmadan 7 gün öncesine kadar hissettim ama testler negatif çıkıyordu 4 gün gecikince çok silik bir şekilde pozitif olduğunu gördüm. İnanmadım bir test daha yaptım oda silik çıkınca hemen beta vermeye gittim 36 çıkmıştı Dr mu aradım sordum hamilesin dedi o şekilde oldu 😊