Fethiyea Merhaba güzel anneler. Doğumdan sonra hangi korseyi kullandınız? Hangisinin etkisini daha çok gördünüz 🙏🏼❤️
Bir_prens_annesiiiii Fethiyea ben pentinin kapri gibi olan korsesnden aldım ama henüz daha giyemedim 1 ay oldu doğum yapalı dikişlerim iyileşmedi sanırım 1 ay daha giyemem