Gulsahkizilkan Kızlar selam. Bugün doktor kontrolüm vardı kalp atışını duymak için. Çok şükür duyduukkkkk 🙏 Darısı duymayanlara inşallaahh 🙏
Papatya-09 Kaç hafta kaç günlüksünüz acaba ? Bende nasipse 20 nisanda randevum 7+6 olucaz o zamana inşallah duyulur mu diye merak ediyorum onun için sordum
Gulsahkizilkan Papatya-09 Ben 6+5 haftalığım. Bebeğide gördük kalbinide duyduk. Siz o zamana kadar kesin duyarsanız inşallaahh 🙏