Gulsbaby ben düğmeli alt üst takım aldım birde elbise aldım emzirme südyeniyle birleşik dantelli falan değil eve misafir gelse bile yanında giyilir çok rahat gecelik diye geçiyor ama değil 😀 eğer pijamalarla rahat edemezsem elbiseyi giyerim hem doktor da doğumdan sonra muayene ederse rahat ederim giy çıkar uğraşmam