Yildiz34 canım kendi arabanız varsa , riskli (kanamalı vs) gebeliğin yoksa hiçbir şey olmuyor. Ben şu an 25. Haftamdayım fink fink geziyorum 😂 22. Haftamda diyarbakırdan ankaraya gittik 13 saat kadar sürdü yol. Her 1.5-2 saatte durduk eşimle hem benim sık ihtiyaç molası sebebi😅 hemde bir kaç dakika adım atıp kan dolaşımımı hareketlendirmek için. 2 gün kalıp geri döndük fazla dinlenme fırsatım da olmamıştı yani ama çok çok rahat geçti yolculuğumuz. Dün de diyarbakırdan vana geldik 6 saat kadar sürdü yine aynı hesap 1.5-2 saatte bir durduk 10 dakika yürüdüm ödem olmaması için. E çarşamba günü İstanbul’a uçacağım, 1 gece kalıp Samsun’a döneceğim 😂 bu arada 10 haftalık hamileyken de Samsun’dan Diyarbakır’a gelmiştim şimdi doğum için geri gidicem. Bu bahsettiğim uzun yolculuklar dışında haftasonları diyarbakır-Urfa diyarbakır-Mardin Diyarbakır-Batman da yaptık ama 2 saat falan sürdü onlar. Bir şey olacağı varsa evde dururken de oluyor. Tedbirimi hep aldım ama çok aşırı da sakınmadım. Etrafımdakiler nasıl hamilesin sen deyip duruyor. Riskin yoksa, gerekli olan şeyleri yaparsan neden bi sakınca olsun 😊 bebişler gelene kadar bu günlerin tadını da çıkarmak lazım 😂😂 sağlıkla, vaktinde kucağına al inşallah 🥰🌸