Tezgin Kabızım 14 hafta olacam ıkınıyorum rahım genısler diyorlar dogru mu bebege bırsey olur yada dusuk olur mu
ikizlerimveannesi Tezgin ne kadar kabız olursan ol ıkınma bana doktorum ıkınmak yok dedi tehlikeliymiş doktoruna danış şurup veriyor o biraz rahatlatır kuru kayısı ye her gün özellikle aç karnına faydası oluyor
alperenimmmmm dusuk olmaz da basur olursun allah korusun 2 3 litre su ic gunde ve gelmiyorsa ikinma valla omur boyu cekersin basur olursan bi de kati seyler yeyince daha cok ic
ardengunes İyi değil diyorlar canım benim sabah 3 tane kayısı yiyip ılık su içiyorlar üstüne her sabah dene iyi geliyormuş daha bir sürü seçeneklerde var tabi netten bakabilirsin
arbustoo ne alaka ya iyi değil sen doktorunun söylediğini yap yoksa 9 ay boyunca kafayı yersin herkes bu işin profesörü gibi öneride bulunur dikkate alırsan vay haline allah korusun
Gebecik86 Arkadaşımda aynı sorun vardı, hep ıkınmış. Sonra sancıları başlamış ki daha 15 haftalık falan. Doktora gidiyorlar bebek aşağı inmiş , Doğuma hazırlıyor vücut demiş. Şuan dinlenmede. Sakın ıkınmayın. Bol bol kuru kayısı ve kuru erik yiyin
Tezgin Oo Allah korusun bende surekli olmuyor ama zorlanıyorum tabı kayısı süt içim oyle olunca doktora gıdecem cuma cinsiyet ıcın bununda soracam Allah razı olsun hepinize
Tezgin Doktora gidecem canım iyi ki sormuşsum Allah hepimizi butun anneleri bir nefesle kurtarsın ♥️♥️