Burcu48 özele gitseniz aslında öğrenirsiniz bana 11 haftalık çok ısrar üzerine kız diyebilirm dedi ve devletteki doktorlar insandan saymıyor gerçekten özel hastaneye gittiğinde bari insan olduğunu anlıyor insan devlette şikayetimi bile söylemeye çekiniyorum o kadar sert doktorlar eşimde öyle şeylerden nefret ediyor beni devlette götürmüyor o yüzden