berfintkn kızlar 13. haftanın içindeyiz aşırı uyku hali var dün 9-10 gibi uyudum hâla daha yataktan cıkamıyorum bu baş ağrısı yüz şişmesi falan da yapıyor yani inanır mısınız kalkıp bir iki lokma bir şey yemeye veya baş ucumdaki suyu içmeye halim yok
cevriye35_ berfintkn inanırım bende aynıyım 13+5 sürekli uyuyorum ama bana galiba prilam uyku yapiyor
M3rv30650 berfintkn o haftalarda normal ben daha çok uyuyordum birde kan tahlillerine baktırın Tsh yükselince daha fazla halsizlik yapıyor geçici günler ben de 22 haftalığım normalleşti 😻
berfintkn cevriye35_ benim kullandığım bir şey de yok sadece elenatal yani onun da sanmıyorum bu kadar yapacağını
berfintkn ArvenMom peki 32. haftaya kadar geçtiği bi dönem oldu dimi🥲 sürekli devam ettiğini düşünemiyorum
cevriye35_ berfintkn O vitamin yapmıyor benimki bulantı ilacı çok uyutuyor neyse boşver uyuyalım nasılsa doğunca uyuyamiycaz 😂😂
ArvenMom berfintkn geçti tabiki bu sefer tam tersi sıfır uykuyla 4 gün gezdiğim çok oldu ölüyordum uykusuzluktan
Zehross03 berfintkn bende öyleyim malesef 14. Hafta başondan beri böyle 11 gibi yatıyorum öğlen 12 de uyanıyorum akşam 6 7 gibi gene uyucak yer arıyorum