Earth3342 Kizlar 35 haftaligim sağlık ocağına gittim ebe bebek dönmüş dedi aşağı. 12 Mayıs’ta bekliyordum ben kızımı ama 3 haftaya gelir dedi. Sizinkiler ne zaman döndü ve doğum ne zaman oldu 3haftaya gelirmi gerçekten 35 haftalıkken dönmesi normalmi
Sila66 Earth3342 32 haftadayım bası sag kasıkta 😮💨 sezaryen benım ama son anda dönen bıle var 2 daha bekle anneler gununde dogsun🤣🤣🤣🌸
nur34_ Earth3342 bnde 35te kontrle gittim makat gelisli dedi donmemis yani zor artik donmesi fln dedi 36 gittik donmustu 37de gittik degismemisti simdi 38 olduk çarşamba yine gidicem baklm inşallah pozisyon almistir sıkma kndini donecgi varsa dönüyor mus doktorun bile %75zor artik bu haftalarda dedigi dondu kizim yni
Annismervis Earth3342 28 hafta makat gelişli,30 hafta normal pozisyon,32 hafta tekrar makat gelişli. Yani dönebiliyorlar kafalarına göre,bir dahaki gidişimde kesin yine normal olacak. 😀 Eminim sizin bebeğiniz de dönecektir.
Earth3342 nur34_ ya hicbiseyimi hazirlamadim daha 12 mayisa o kadar odaklamisim ki kendimi bu hafta temizliğe başlarım diyordum şimdi temizlik yaparsam bebekde döndüğü için doğumu tetiklermiyim diye korktum biraz
Earth3342 Sevgii52 ay hadi ya ilk gebeliğim benim bilmeyince korktum biraz bide etrafımda duyuyorum 38 haftalık olmuş bebek dönmemiş falan gibi şeyler erken döndü erken doğum mu olcak diye tedirgin oldum
Earth3342 Annismervis maşallah bıdıklar kıpır kıpır ☺️ sağlıklı oldukları zaman gelsinler de inşallah
nur34_ Earth3342 yok kiz bnde terss oldugunu duyunca bi tempoyla girdim islere suan 38 olduk agir kaldirma temizlik tetiklemez tam tersi hareket senin icjn daha iyi
selinkaradag Dönmüş olması doğumun hemen gerçekleşeceği anlamına gelmiyor canim. 26. Haftada döndü benimki. 38 haftalığız şuan. Gelen giden yok 😂
Earth3342 selinkaradag tecrübesiz olunca olan herşeyde bı panik oluyorum ya😃 dün akşam tekrar döndüğünü hissettim zaten belki haberim olmadan şimdiye kadarda dönmüşlüğü olmuştur . Sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🤲
selinkaradag Earth3342 böyle böyle tecrübe ediniyoruz işte 😂 inşallah sağlıkları yerinde olsun yeter ki 🙏