Bugün kontrole gittim şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum dedim dokto istemiyorum diyince kafası 29 hafta bacakları 28 hafta baska bir yeri 27 hafta ile uyumlu dedi yani dedim iri bir bebek dedi ben 2 gün sonra 27 haftalık olucam 27 hafta ile uyumlu dedi sen 26 haftalıksın dedi bebegin kilosu 1150 olması gerekenden fazla dedi normal kontrollerimdede bebek önden gidiyordu basından beri böyle bir durumla karsılasan var mı ? Başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum buranın doktoru yok iyi degil cünkü
(Olumsuz yorum yapacaksanız hiç yazmayın arkadaşlar)