badefne Melisct94 haklısın valla insan seviniyor umut edip gidiyor söyledikleri şey insanın canını sıkıyor üzülme sen Bi doktor daha görün
Melisct94 badefne Yok canım pazartesi gidicem tanıdığım hemşire doktor arkadaşına attı değerleri çok güzel cuma değil pazartesi gitsin o zaman keseyi daha rahat görürler demiş pazartesi gidicem 2 de 🙏
Elos_1907 Melisct94 evet işte ben de anlamadım psikolojimi bozdular üstelik aç sussuz da bırakıyorlar