Şimdi doktordan çıktım son adet tarihime göre 6+2 hamileyim ama ultrasona göre 4+6mış doktor geç döllenme dedi ben de bu ay ovülasyon testi kullanmıştım yumurtlamam 17 marttı nasıl bu kadar fark olabiliyor gerçekten anlamıyorum doktor panik yapıcak bişey yok dedi ama elimde değil 😞 bu kadar fark varken normale dönen arayı kapatan var mı kızlar yada böyle olması sorun mu bilenler yaşayanlar yazabilir mi iyi şeyler duymaya ihtiyacım var 😔