doganursezmag İki isim istemiyordum ama sünnet diye olabilir diyoruz ve bu iki ismi ayıramıyoruz sizce 1- Beren Nas 2- Nas 3-Beren
ayaniz doganursezmag nas biraz garip ya,naz olacakmısda yanlış yazılmış gibi.. beren daha iyi oyum 3)beren 😂🤗
Yogurtlupilav doganursezmag 2000lerin başında “Nas” diye bi r&b şarkıcı vardı, başka da bir çağrışım yapmadı bende.. Beren çok daha güzel 👍🏻
Eceeee doganursezmag çocuk sıkıntı yaşar bence her seferinde hayır z ile değil vs diye açıklama yapıcak