hunilimom Busra-10- rezalet bir kez sipariş vermiştim bı jile ve gömlek 16 günde geldi bedenleri küçük hiç güzel degil mali
binnur64 Busra-10- 2 kışlık tunik almıştım bundan 2 sene önce kalın güzel ama siyah olanın rengi soldu yıkandıkça
Denizegeabioluyor Malı rezalet çöp resmen arkadasim bi kac takim tunik esofman takimi filan aldi pisman oldu ucuz diye iadeyle ugrasmadi