Günaydınlar. İyi haftalar. Güzel bir gününüz olsun. 17+1 gebeliğim. Cumartesi kontrolde cocuğumun beyin kısmında kist gördü doktor ve bağırsak ile ilgili bir şeyler söyledi. Ama korkmamam gerektiğini çünkü bunların kaybolduğunu söyledi. Bir de 3 üz gebeliktim ben. Fetal redüksiyon ile ikizler sonlandırıldı. Buna bağlı olarakta içeride kalan sıvı nedeniyle de olabilir merak etme dedi. Amniyosentez yapılcak çarşamba günü. Aynı durumu yaşayan, sonucu normal çıkan ve daha sonra kistlerin kaybolduğunu gören var mı ?