beyzzsenturkk benim bebegimde verem de dahil hiçbir aşıdan sonra öyle yüksek ateş olmadı diyebilirim canım. Ara ara takip et. 37. 2 ye kadar yükselmişti mesela bebeğimin atesi, takip ettim kendiliğinden düştü kısa bir sürede. Daha da yükselseydi ilaç verecektim ama gerek kalmadi. Doktor bana 37.5 38 olmadıkça verme, aşı ateşinden korkma demişti. Sizinki de rahat geçer inşallah merak etme.