Denizkaramuk Gulsahakdag Ben 2.5 aydır yüksek tansiyon yaşıyorum kardiyolojiye de gittim 48 saat halter ve ritim ölçer takıldı. Tansiyon 18 lere kadar çıkmış gözüküyor halterde. Genel olarak zaten evde ki ölçümlerimde de 16.5 ları görüyordum. Alfamed kullanıyorum tansiyon ilacı olarak. Şuan 34. Haftamdayım kime söylesem şaşırıyor nasıl sana ya da bebeğe birşey olmadı diyor neden bu kadar rahatsın diyorlar ama bilmiyorlarki rahat olduğum için bu süreci güzel yürüttüm. Tansiyonumu 17 görsem bile paniklemedim yiyecek ekmeği olan gelir dedim kalktım limonlu suyumu içtim oturdum. Sakin kalmak güzel düşünmek çok önemli🙏🏼
Gulsahakdag Denizkaramuk evet kesinlikle sakinlik önemliymiş ben heycan yaptıkca dahada artıyor artık sakin kalmaya çalışıyorum. Son 1 haftam inşallah düşürebilirsek normal olcak yoksa sezeryan
Ervaduru Denizkaramuk ne güzel düşünüyorsunuz tbrik ederim A6 jhaftalık hamileyim tansiyon yükselmeye başladı ilaca başlanacak herhalde korkudan agkuyorum 1 haftadır.
06Seyma-06 Bende 4 kez ilaç alıyorum Alfamed 30 +1 günlük hamileyim ilaca rağmen 14 9 çıkıyor başım gün içinde çok ağrıyor nasıl olacak böyle bilmiyorum
Denizkaramuk Gulsahakdag Benim de doktor doğum şeklimi konuşmak istemiyor şuan ne zaman ne olur bilemeyiz diyor doğum esnasında tansiyon yükselirse sezaryene alınma durumuda var o yüzden akışına bıraktım
Mrvkrpnr Kizlar hepinize birşey sormak istiyorum tansiyonunuz yemekden sonra mı yukseliyor yaninyediklerinizle alakalı da olabilir mi bnde yemekden hemen sonra yükseliyor kahvaltı bile yapsam nedenini anlayamadım tuzku yememeye dikkat ettiğim halde