Hira22mehdi
Ben kullanıyorum bazen, çok çok kaliteli bez değil. Dısarıda uzun vade sizi idare edemez sızdırma cok cabuk oluyor. Sık deişmek lazım fiyat o yüzden uygun
Jenny willy daha iyi ona göre. Bebem natural aldım yeni gelmiş hepsine göre daha iyi oda cok iyi su an kullanıyoruz büyük paket almıstım.