User1244 Kizlar tup bebekle hamileyim daha cok yeni dun kan verdim test sonucum 53.51 cikti dun 8. Gunumde transferden beri ishalim bunun zarari olurmu böyle oldunuz hic korkuyorum bebeğe bisey olucal diue 7. Senede geldi çünkü lütfen yardımcı olursunuz
arirangg User1244 İki hamileliğimin başında da ishal olmuştum. Sizin de öyle olmuş. Hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🥰
Biryeniannee User1244 hamile olduğumu daha bilmiyodum ilk başında ishaldim sonra anladim belirti olduğunu belki sizinde öyledir 🤲🏻