Bu sabah bacağıma giren kramp ağrısı ile uyandım. Çok ağrıdığı ve ağrısı geçmediği için çığlık atıp fark etmeden de ıkındım galiba. 33 haftalık hamileyim. Vajina tarafında bir baskı hissediyorum, kramp erken doğumu tetikler mi? Multivitamin içiyorum içinde magnezyum var zaten tekrar kramp girmemesi için ne yapmam lazım?