Kızlar bebeğimi 3 ay sonra ilk defa emzirdim neden geç kalmışım diye soruyorum kendime. Ben 3 aydır pompayla sağıp veriyordum kesinlikle bebeğim mememi kabul etmiyordu hep biberonla verdim bende. Bi arkadaşım emzirme danışmanı önerdi bebeğimle şuan 2 nci günümüz kuzum annesi üzmedi tuttu memeyi gece emzirmek kadar güzel bir duygu yokmuş. O kadar mutluyum ki o yüzden sizinle paylaşmak istedim. 3 ay gercekten zor geçti 3 ay boyunca aralıksız hergün sağdım çünkü. Şükür..