Goksu_argum_1 Ben ilk bebeğimde gerek duymadım, almamıştım. Şu an ikinciye hamileyim bunda aldım biberon. Yani her an emziremem ne bileyim bi yere gitmem gerekir vs yanımda ayriyeten çocuk olunca, ilk bebeğim kuru meme gibi emiyordu beni ne uyku uyuyordum ne bi şey yapıyordum. İlk olunca eline ayağına dolanan olmayınca akşama kadar onunla ilgileniyordum zaten memedeydi devamlı 🙈 Ama şimdi bütün ilgi bebekte olamayacağı için mecbur, ben her ihtimale karşı Ebebeğin kendi markasının çiftli olanını aldım ☺️ İlk bebeğinse çokta şart gerekli bi şey değil, bebek doğduktan sonra duruma göre gerek olursa alabilirsin. İkinci bebek içinde gerekli bi şey değil ama dediğim gibi ben ilk bebeğimde çok bunalmıştım emzirme konusunda, cahildik bide yani her ağladığında her mırıldanmasında memeye alıyordum. Kuru meme de almamıştı, beni kuru meme yapmıştı resmen 😅 Şimdi dedim en azından bi yere gitmemiz gerekirse dışarda olmam gerekirse vs en azından yanımda her ihtimale karşı bulundurmak için aldım ben pompa ☺️