Hanımlar 1 yılı geçkin kist tedavisi gördüm çok şükür şubat ayında bitti geçti doktorum mart ayında regl olduğumda klomen kullanmamı söyledi kullandım 5 gün boyunca bu ay adetim gecikti 2 gün aşırı kasık ve bel ağrım var 1 2 defa mide bulantısı oldu akıntımda artış var şu 1.5 yılda neredeyse her ay gidip test yaptım negatif çıktı acaba bu sefer mayıs ayına kadar test yapmasam mı çünkü artık negatifi görmek istemiyorum 😒😔