Bende 33+5im , 2 haftadır çok zorlanıyordum namazda, özellikle secdeye giderken, normal kılıyorum ama secde sırasında hafif öne eğilerek kılıyorum, ayağa kalktığımda da oldukça yavaş yavaş kalkıyorum, Allah kabul eder inşallah. Bide aslında hareket etmekte iyidir bence, secdede sadece karnımın sıkışmasından dolayı bu yöntemi deniyorum. Yoksa namaz hareketleri bence faydalıdir yanlış anlaşılmasın ama egzersiz yerine bile geçiyor inşallah yanlış anlamazsınız😀