Mkdds567 ben de 22 martta çektirdim. Çarşamba günü adet günüm. Heyecanla belliyorum. Benim de tüpler açık hiçbir sorun yoktu. Ama doktorum gönderilen ilaç yumurtaları uyarıyor hsg sadece kapalı tüplere fayda sağlamıyor sorunsuz olanları da bazen uyarıyor dedi. O yüzden umut etmek istiyorum. 1.5 yıldır deniyoruz eşimde de bende de sorun yok hiç gebelik oluşmadı