Papatya0905 Kızlar dün ikindiden beri belimde bi ağrı kasıklarımda adet sanciyla basladi biraz şiddeti arrti doğum sancisimi bu 10_12 dk arayla geliyor belim sanki yaniyor gibi tecrubeli anneler hastaneye ne zaman gitmeliyim nişan su falan yok
xxelifxx Papatya0905 ağrılar geçmiyor ve düzenli geliyorsa doğum sancısıdır. Hastanenin uzaklığına göre bekleyebilirsiniz yakınsa 5-10dk düşene kadar evde kalabilirsiniz.
Nhlhmz11 Papatya0905 üç dk da bir düşerse git doktora , gerisinde panik olma . Normal doğum istiyorsan da sancı geldikçe pilates topunda hareket yap, squat çek . Faydası olur. Allah kurtarsın
Bir_prens_annesiiiii Papatya0905 benim de adet sancısı gibi başlayıp şiddetlenmişti en son baya şiddetleniyor bi acile gidin hem gerçek mi yalancı mı öğrenmiş olursunuz
KLORAKHANIM Ayni durumdayim ama 20 27 dakika arada ki süre hayatimda hic adet sancisi cekmedim tanimlayamiyorum ama evet yanma batma gibi bir durum var. Bekleyelim bakalim 🥲
Papatya0905 KLORAKHANIM hadi ya Allah yardimcimiz olsun 40+5 olduk bugün inş doğumdur geçmezse gitmeyi düşünüyorum eşim gidelim gidelim diyor evde cekmek istiyorum bende sancimi yazik korkuyor o da uyumadi benimle 🥺🤲
KLORAKHANIM Papatya0905 benim ki horlamaya gecti 5 dakikaya duerserse uyandir dedi 🤣 ahahaha, 40 hafta olsa muhtemelen onda tedirgin ollurdu ama 37+5 izndiye inanmiyor sanirim 🤷♀️ bekliyorum seni takip edecegim insallah sen tek.avazda kurtulursun 🥲❤️
Papatya0905 xxelifxx evet gecmiyor ama şiddeti gec artiyor normal mi bu sanki cok yavas siddetleniyo gibi
xxelifxx Papatya0905 evet normal normal kendi sancın her zaman daha iyi daha rahat karşılarsın çünkü senin vücudun ve bebeğine göre ilerler hızı şiddeti. Rabbim zorunu kolay kılsın inşallah