Babyykmz Havvaca ben hamileligimin basindan beri sabah kahvaltilarinda ihlamur iciyorum cocugumun sesi guzel olsun diye 🥰 zararli degil
hulya1406 Havvaca gebeliğimin başında biraz rahatsızdım doktoruma sordum bal,zencefil,limon karşımı yiyebilir miyim diye hayır zencefili hiç önermiyoruz onun yerine günde 1 fincanı geçmeyecek şekilde ıhlamur içebilirsin dedi.
Havvaca 2oglusannesi kesinlikle öyle bende 7 haftalık hamileyken kaç bardak içtim bilmiyorum. Olsa o zaman sorun olurdu yani en riskli dönem sonuçta
Mavinin_kadini Havvaca doktoruma kaç kez sorduğumu hatırlamıyorum bu soruyu 😅 içebilirsin demişti sorun yok. Birde tüp bebek tedavisiyle hamile kaldığım için ayrı bir hassasiyet oluyor.