Evin33 Kızlar 37+1 hamileyim rahminde sancı oluyor gelip gidiyor normal mi 2 hamileliğim ama ilk hamilelikte sancım hiç yoktu sezeryan oldum o yüzden doğum sancısi bilmiyorum
gzlannesi Evin33 evet kuzum bnde 39 olacağım aynı ağrı gidip gidip geliyor az kaldığı için bebişlerimiz bizi hazırlıyor
gzlannesi Evin33 bilmiyorum ki normalde 38 den sonra oluyor ama benim doktorlarım hep normal doğum taraftarı hiç sezeryan konuşmadık doğum anında zorlanırsak döneriz dediler