Ben geceden sabaha bez takibi yaptım ne zaman ki çiş yapması azaldı gün içinde konuşarak anlatarak sık sık tuvalete götürerek altını ıslatma da problem olmadığını sonrakini tuvalete yapmamız gerektiğini söyleye söyleye 4 ayda zar zor alıştırdım ama gel gör ki büyük tuvalete hala inatla çıkmıyor 3.5 yaşında oğlum kreşe vermek istiyordum ama bu meseleyi çözmeden yapamıycaz sanırım bende bekliyim bari burda (her yolu denedik sabırla beklemeyi, sohbet etmeyi, güzellikle doğru olanın altına değil tuvalete yapılanı olduğunu anlatmayı, ama yok çok korkuyor aklı çıkıyor b.kumu tuvalete yaparım diye 🤦🏻♀️)