Melis_tugba Benim de ilk. Zaruri bi durum. Ben de görünce üzülüyorum yer yer korkuyorum ama kolay bi şey değil anne olmak öyle deyip kendimi avutuyorum. Bebişlerimiz sağlıklı olsun da acıyı çekeriz yapacak bşy yok. Bol bol dua ediyorum. Allah yardımcısı olsun herkesin. Normallinin de sezerynlının da. Ben ayrım yapmıyorum açıkcası. Yapanları da anlamıyorum. Anlamicm da. Sen de takılmamaya çalış çok fazla boşver. Normal de olsa sen doğurcksn sezryn da olsa sen😊 kulakları tıkayıp, gözlerimizi kapatalım bi süre. Şahsen bebeğim sağlkla doğduktan snra kim ne demiş ne yapmş umrumda olmayacak. Allah’ın izniyle sağlıkla gelsinler kuzucuklarımız💙