Gns5501 Hanımlar bir bakar mısınız değerlerim nasıl? İnsülin gerektirir mi sizce? Sabah açlık 116 Sabah tokluk 129 Öğlen ac 109 Öğlen tok 110 Akşam ac 100 Akşam tok 123 Gece 107
Zeynep_1997 Gns5501 benimde açlıklar yüksekti toklukta öyle tarçınlı süt içtim ben 3 gün kadar gece yatarken şu an ikiside çok normal doktorunuza sorup tarçın kullanabilirsin insülin direncini dengeliyor 🙏🏻
Gns5501 Sahnedekimadam toklukları yemeği yedikten 1 saat sonra ölçüm yapıyorum. Açlıkları ara öğünden 2 saat sonra yapıyorum
Crescent96 İlk lokmayı yedikten 1 saat sonra ölçüm yapıyorsunuz değil mi tokluğu? Çok bi fark yok çünkü açlıkla arasında.. Açlık süreniz uzun mu açlığınız o yuzden mi bu kadar fazla cıkıyor acaba
Gns5501 Crescent96 evet 1 saat sonra yapıyorum, aslında diyete uyuyorum 3 ana 3 ara öğünüm var kilo da verdim ama çok yüksek bir fark yok dediğiniz gibi. Öneriniz var mı?
inciata açlık şekeriniz yüksek canım bir endokrinle görüşün bende bugün göstercem yüklememde yüksekti 10gün diyet verdi bakalım ne olcak
Gns5501 inciata inci hanım endokrin ile görüşmeden zaten diyet ve şeker ölçümü yapamam:) ona rağmen yüksek diye belirttim, önerisi olan var mı diye.
inciata Gns5501 benimde farkım yok bugün gideceğim bakalım size haber veririm insülinmi verecek ebnimde açloıklar 100 üstü