Rakicann Normalde adetime üç dört gün vardı az demin lavaboda peçete kullanınca yapışkan kan geldi şuan gelmiyor iç çamaşırıma da değmedi devam etmedi kanama yerleşme kanaması olabilirmi ama hiç belirtim de yok gebelik için
esnyz14 Rakicann Yani adet gecikmenizi beklemeniz daha iyi olur. Sonrasında gecekirse kan testi ile de bunu doğrulamanız en mantıklısı
Rakicann Ama hiç belirtim yok sadece göğüs ucumun rengi hafif koyulaşmisti bugünde yine eski haline döndü 😭😭
esnyz14 Rakicann Adet gecikmesini bekle dememin sebebi oydu zaten. Yani bebiş istiyorsan dilerim hamilesindir🙏🏻 herkeste belirti olacak diye bir kaide yok… Ben adet gecikmemle öğrendim mesela 😊
esnyz14 Rakicann Allah’ım kucağını doldursun inşallah… Ama eğer hamile değilsen de üzülme ve kafanı rahat bırak stres yapma inşallah hamile değilsen de en yakın zamanda hamile kalırsın 🌼