KLORAKHANIM EymeninAnnesi__ kiz aha bak yusuf yusufum suan 🤣 bide normal dogum sancisi cekmek cok istiyorum, hani kendi gelmek istesin kaderini belirlesin sezaryenle alsinlar istiyorum 🙏 insallah dualarim kabul oluyordue 🥲❤️
EymeninAnnesi__ KLORAKHANIM ağrın ne durumda şuan korkma panik yapma rabbim gücünü kuvvetini verir sen sancıların düzenlimi onu takip et bi
KLORAKHANIM EymeninAnnesi__ halaaaan ile 27 dakika arasinda ufaktan saniyesi cogaldi sadexe :) 10 saniyenfalandi simdi 40 50 saniye suruyo ama amann aman bi sanci degil 🤷♀️
Canan-02 KLORAKHANIM bende şuan 34+0 oldum kasıklarıma ara ara elektrik çarpması gibi ince sızımar giriyor ama yalancı sancılarım diye düşünüyorum
myangelson KLORAKHANIM bebek hareketliydi ama genel olarak çok kasiliyordu zaten benim kasılma sıkıntım vardı normalde de sancıyla beraber karnımda taş gibi oluyordu onun dışında da hareketliydi canımı yakiyordu
KLORAKHANIM EymeninAnnesi__ halaa ayni hic uyuyamadim ama sanci duzensiz sanirim ezandan sonra dusa girdim azaldi 🙏
EymeninAnnesi__ KLORAKHANIM duş rahatlatmıştır kuzum ben tetikte seni bekliyom zaten gecede uyumayız zaten bişey olursa yazarsin 🤣🤣🤣